Pages

20.12.12

'n Lieflike tydverwyl

Annieka is regtig in die wieg gelê om in winkels rond te loop en geld uit te gee. Ek gaan graag saam, maar onttrek my vinnig in ‘n boekwinkel in met die woorde dat sy my daar moet kry as sy klaar het.
Klaradyn, in belang van haar voete en knieë en bene, gaan dan gewoonlik saam met Pa.
En is ons twee nou eers in die boekwinkel, dan spring ons saam met Ma in daardie selfde wieg wat ek pas aan haar toegedig het.
Egter ook nie net ons wat die springwerk doen nie, eerder die boeke wat ongeskik en vermetel voor ons inspring en hulself in ons hande en mandjies kom tuismaak.
So hardloop (spring?) ons verlede week weer uit die pad van die malle Kersfeesinkopiestadsgedruis en besoek ‘n boekwinkel waar ons nog nooit was nie. (Vreemde plekke en uithoeke waar Ma ons partykeers inkry.)
En daar stap ons uit met twee boeke, twee dieselfde boeke, een vir my en een vir haar.
Die boek is uitgee as ‘n fondsinsamelingspoging vir die een of ander goeie Britse saak. Maar ‘n mens het nie die boek nodig om verryk te word deur die boek se hoofgedagte nie – ek en Klaradyn het al letterlik ure se pret gehad, danksy die boek, maar sonder om eers weer na die boek te kyk.
Laat ek egter van die boek vertel, welwetende dat die hoofgedagte duidelik sal blyk.

Die man het gegaan en ‘n abstrakte vorm aan ‘n spul bekende kunstenaars gestuur. Hier is die vorm:


 Die opdrag was dat hulle daardie vorm as vertrekpunt vir ‘n illustrasie van hul eie moes gebruik. Hulle kan die vorm draai en skuif soos hulle goed dink, jy moet net die vorm as basis kan eien.
Dit was natuurlik hoofsaaklik ‘n spul professionele kunstenaars gewees, en hierdie is waarmee onder andere vorendag gekom is:



Elke deelnemer moes saam met sy voltooide skets, ook ‘n nuwe abstrakte vorm saamstuur, en jy, wat die boek koop, gebruik dan nou hierdie vorm om jou eie verbeeldingryke prent te skets. Soos hier gesien kan word:
Ander, minder bekende, meer gewone outjies, van alle ouderdomme, speel natuurlik ook saam (en hier is nou meer die liga waarin ek en Klaradyn deelneem:
Maar dan het ek en sy aan die boek nog nie geraak nie. Ons het die lang pad Oos-Kaap toe en terug korter gemaak deur vir mekaar abstrakte vorms te skep, wat die ander moes omtower in iets anders.
O, wat ‘n lekkerte.
Vir ons is die uitdaging nie in die netjiese illustrasie wat jy oplewer nie, maar die kreatiewe manier waarop jy jou vorm interpreteer.
Nie een keer het my kind my nie verbaas, stomgeslaan, met hóé verbeeldingryk sy omgaan met dit wat ek haar aangee nie.
Dis ‘n lieflike speletjie vir alle ouderdomme.
Hier is ‘n skakel na ‘n lieflike blog waar dit onder kinders ingespan word.
Geniet dit, of dit nou in die kar, kindergarten of ouetehuis is!













No comments: