Pages

19.4.12

Ek laat sak my kop met trots in skaamte


Dis 'n lang storie, 'n baie lang storie. En dan ook nie noodwendig 'n vleiende storie nie.

En ek gaan die storie nie vertel nie; Klaradyn se prentjie moet maar die praatwerk doen.

Dis oor Klaradyn se prentjie wat ek wil praat.

Ek wens ek kon op 7 'n kwartel so mooi uit my kop teken, soos sy hier. Kyk die detail.

En dan verstom ek my aan die simboliese wyse waarop sy die kwartel se slagting uitbeeld. Ek weet nie of dit 'n lem is, of wat dit is nie, maar dis duidelik dat sy die boodskap van finaliteit wil tuisbring.


Die wrede treurspel het voor haar afgespeel - haar eerste kennismaking, op hierdie manier, met dood.

Die trane is nie aardskuddend nie, maar die ontstelde mond (lippies wat bewe) is vir my skerp uitgedink. 
En wat is dit wat gemaak het dat sy "agter die hoek wegekruip" gaan verander het na "na agter die huis wegekruip"? Het sy op 7 gesnap dis ongrammaties?



Toe sy vir Annieka die gebeure aan die hand van haar skets vertel, kon jy dadelik die betekenis van die twee keer se "doot" snap. Die eerste was sag, die tweede harder en meer ontsteld, haar oë het gerek en sy het die slot-d beslis as 'n ekspressiewe -t uitgespreek. Nie sommer net "dood" nie, maar "DOOT!"

Ek was besig om die voëls en hase kos te gee, toe Sussa die geleentheid aangryp. Toe ek die een kant keer, toe ontsnap die kwartel ander kant, en hol in Snuffels se bek in.


Ai, en dan Pa se skaamte - 'n grote man wat buite homself van woede is omdat 'n patryshond hom soos 'n patryshond gedra en, weliswaar nie 'n patrys nie, maar 'n kwartel doodbyt...



Ek het dit aanvanklik uitgevee - die hele insident het 'n maand gelede afgespeel.

Maar ek kan dit regtig nie net uitvee nie. Dit moet my dan nou maar aankla en skuldig laat staan.

Ek is verbysterd oor die uitgerekte idee van die woorde skryf - dis soos in 'n regte comic strip. En dit terwyl die kind van comic strips en die tegnieke wat daar ingespan word, geensins ken nie.

En dan het ek dit lank en diep en uitgerek en stadig geskree, terwyl ek die gevaar geloop het dat ek 'n aar in my kop bars, en my kind het dit ook oorgedra.

Dis lekker as jou kind se vaardigheid jou by tye verstom.





No comments: